sreda, 11. december 2013

GLEJ NAPREJ

OSVOBODI SE !
DVOM VASE - rečem ti- adijo! Vem, da je tvoja prisotnost uspavala mojo intuicijo in ustvarjalnost. Da sem se zaradi tebe počutil kot polit cucek, kamorkoli sem prišel. Da nisem dokončal stvari, ki sem si jih tako želel. Da sem celo pozabil smejati se in biti otroški in razigran... Tega ne dovolim več! Zdaj te prosim, da pospraviš svoje stvari in odideš- za vedno! Globok občutek mi pravi, da imam svoje mesto na tem svetu. Vem, da zame sveti prav poseben žarek, ki me spodbuja, da v sebi prebudim Notranjo moč in sledim svojemu srcu in svojim hrepenenjem! Prav vsa so uresničljiva! Ker si me najedal vsak dan in zavzel večino prostora v mojih mislih, vem, da moram vaditi vsak dan, da te spravim iz glave! Utišam te, ko začneš blebetati. In zamenjam te z Ljubeznijo do sebe. To pa je povsem druga zgodba! Ohhh, kako dolgo sem čakal na to! Čudovito bitje sem, čudovito!
POMANJKANJE –  Ljubo moje pomanjkanje, moram te odpustiti. Po dolgem času spet čutim, da sem vreden ne le osnovnih dobrin, temveč, da mi pripada blagostanje na vseh področjih mojega življenja. Odpiram roke v pričakovanju in pravim: pripravljen sem prejeti! Energijo, materialne dobrine, dobro službo, pomoč, ljubezen, prijaznost ali lepe odnose v družini- pripadajo mi! In prosim, vzemi s seboj še tiste skrite občutke nevrednosti, ki si jih hotel podtakniti…
KRIVDA - joj, res je bilo super, ko nisem prevzemal odgovornosti in sem za svoje napačne odločitve krivil druge…ampak zdaj je s tem konec! Zdaj sem odkril, da luč v ljudeh in v svetu zares obstaja! Le ti si bila tista, ki si mi pogled na to lepoto vztrajno zastirala…Prevzel sem odgovornost za svoja dejanja. Zavedam se, kdaj svojo bolečino projiciram na druge, da ji ubežim... To me je popolnoma osvobodilo! Sebe zdaj ne doživljam več kot žrtev. Vem, da imajo vse moje izgovorjene misli neizmerno moč, zato jih pazljivo izbiram! Skrbno izberem, kaj želim, misel začinim s kančkom ljubezni, povem namero naglas, da odmeva po vsem Univerzumu in počakam, da se uresniči!. Čudovito je, ker vem, da nisem žrtev nikogar in ničesar! Ustvarjam, kar želim! Oprosti, a tako sem srečen, ker se razhajava! Nisi kriva ničesar.
BOLEZEN -  tako si mi bila zvesta! Prihajala si redno in pomagala si mi, da sem imel pravico, da si malo odpočijem. Res sem ti hvaležen, ker si me naučila malo upočasniti, a to bom zdaj poskušal storiti brez zamašenega nosu, težkega dihanja, vročine in nemoči. Našel sem si novo družico- Notranje ravnovesje. Vem, da se je zanjo potrebno malo bolj potruditi. Zadnjič mi je predlagala, naj se bolj zdravo hranim, popijem več tekočine in da z ljubeznijo preobrazim negativne misli, ki so se mi podile po glavi...Ob njej se počutim fantastično! Tudi ljudje, ki me obkrožajo, so opazili pri meni veliko spremembo. Radi so v moji družbi. Priznam- želim si jo bolj kot kogarkoli. Notranje ravnovesje bo moja!
RAZOČARANJE - da, moram reči, da sva šla skupaj skozi mnoge preizkušnje. Bila si tista, ki si me zaščitila pred tem »groznim svetom in groznimi ljudmi«. Stala si mi ob strani, ko sem se prvič zjokal v obupu in stiski. Pripravila si me do tega, da sem zaživel v starem gradu z debelim obrambnim zidom. Če je kdo poskušal omehčati moje srce, sem nanj ogorčeno streljal z obzidja. Ko sem se vrnil v svoje sobane, pa sem čutil veliko osamljenost in bolečino. Slišal sem, da je na svetu zdaj Nova energija. Da mi ves Univerzum stoji ob strani, ko dam namero za to, da zopet odprem svoje srce. Spoznal sem, da ljubim ljudi in jih želim ob sebi. Želim ljubiti in biti ljubljen! Pripravljen sem tvegati! Slišiš, Univerzum, hočem svoje življenje nazaj!
ZAVRAČANJE – priznam, zelo varnega sem se počutil, ko sva se strinjala s tem, da v najinem srcu ni prostora za ljudi, ki so drugačni od naju, imajo drugo barvo kože, imajo nepopolna telesa, so zaradi svoje stiske neprijazni in napadalni ali govorijo stvari, s katerimi se ne strinjava. Zdaj pa sem ugotovil, da se jih le bojim, ali pa me spominjajo na mojo lastno bolečino, ki je še nisem povsem predelal! Kljub začetnemu strahu sem zbral pogum, da se z nekaterimi od njih pogovorim in jih povprašam o njihovem življenju. To je obrnilo moje življenje na glavo, saj sem v vsakem izmed njih videl del sebe. Lepo jeljudem gledati v oči. Lepo jim je prisluhniti brez strahu. Kadar se koga ustrašim, se spomnim na svojo notranjo luč in ljubezen. Z njo preplavim najprej sebe, nato pa jo pošljem še njemu. Tako zdravim sebe in ves planet! Zato, hvala ti, a odhajam iz te zablode!
ZGODOVINA – res je bilo luštno razlagati ljudem vedno znova stare zgodbe, ko sem bil »nepravično« prevaran, razočaran, zavrnjen, zapuščen…Vedno znova sem odpiral tudi širšo zgodovino in politiko in pogreval stare zgodbe, ki ne služijo prav ničemur več. Ogromno energije sem izgubljal s tabo. Pozabil sem živeti dani trenutek, izgubil sem zaupanje in vero vase. Torej - čao! Želim živeti ZDAJ! Ne bom več izgubljal energije s tabo! Naučil se bom uživati v trenutku in zgrabiti nove priložnosti, ki so pred mano. Toliko možnosti je!
Zgodovine ni več in nikoli več je ne bo. Ta misel me osvobaja! Pripravljen sem odpustiti- sebi, da sem si dovolil, da si me izčrpala in uničila, in vsem, ki naj bi mi storili kaj slabega. Prevzemam odgovornost za vse kreacije, ki sem jih sam ustvaril s svojim strahom. In odpuščam! Svetlobi grem naproti! Odpuščam ti, ljuba moja. Bila si le tisto, kar si bila. Blagoslavljam te in zahvaljujem se ti za vse izkušnje. Zdaj vlečem svojo energijo nazaj!
DRAMA – iskreno, imam te dovolj! Kaj je kdo rekel in kaj sem potem odgovoril in kaj si je on potem mislil in sem jaz domneval, da si bo mislil to in to in potem se bo zgodilo nekaj, ampak kaj, če se to ne bo zgodilo, joj, joj, joj…bla, bla, bla.Drama, imaš živahna oblačila in vedno si razprodana, a jaz ne bom več domneval ničesar in ničesar se ne bom bal. Vem, da mi življenje prinaša lekcije in z njimi vstopajo v moje življenje ljudje in dogodki, ki mi nudijo priložnost, da izberem očala strahu ali očala ljubezni. Odločil sem se, da bom deloval iz svojega srca in sprejemal ljudi s sočutjem, brez pomisleka! Blagor meni!
LJUBO BITJE SVETLOBE IN LJUBEZNI- OBJEMI SE! GREMO V NOVO ENERGIJO!


Ni komentarjev:

Objavite komentar