torek, 18. avgust 2015

Amulet sreče









Obesek amulet sreče

Predmeti z magično močjo že od nekdaj spremljajo človeštvo. Nastal je  amulet z kodo, ki s svojo močjo privabljajo srečo, uspeh in pozitivno energijo ter odganjajo vse nezaželeno. Na vašo željo izdelam vaš osebni amulet sreče. Naročite ga lahko preko telefona ali maila. Podatke, ki jih potrebujem je rojstni datum.




Nega: priporočamo, da nakit snamete, kadar opravljate fizična dela ali uporabljate močna čistila, pa tudi ko se tuširate ali kopate v bazenih ali morju. Zaradi raznih slanih ali kislih učinkovin lahko pride do reakcije, ki vaš izdelek poškoduje ali mu zmanjša lesk. 
Cena amuleta sreče 10€ .





Moj nakit je narejen po želji oseb, ki jih nosijo. "Namenjeni so predstavnicam nežnejšega spola, kot tudi za moške predstavnike. Ker je vsak amulet narejen po želji stranke, ni pravila, kateri ženski ali moškemu pristaja ta vrsta nakita.  Načrti  so veliki, ampak je še prezgodaj, da bi lahko o tem govorila. Ustvarjanje nakita je trenutno  hobi, ne želim se namreč osredotočiti samo na eno stvar, ampak na širše ustvarjanje z različnimi art izdelki. Moje ustvarjanje,oziroma sanje so se začele uresničevati, ko sem naredila šolo za terapevta »Tesla Metamorfoze« in Učitelja Angelov in vnebovzetnih mojstrov, ter tečaj osredotočenja na števila po  Dr. Grigori Grabovoi  metodi. To vse je del mene in mojega dojemanja in ustvarjanja. Rada raziskujem, ustvarjam, delam terapije in na željo stranke naredim tudi reading iz angelskih kart. Imam še veliko idej, ciljev in želim, da so moje stranke  zadovoljne in se počutijo dobro ob nošenju mojih izdelkov.

Srečna sem,ko slišim pozitivne povratne informacije ob nošenju mojih amuletov. Želim vam, da tudi vi uresničite svoje sanje.

Nataša





Ni komentarjev:

Objavite komentar