petek, 18. marec 2016

ODLIČNA PRILOŽNOST - SANJAJTE VELIKE SANJE

         








Pozdravcek,











Prijatelj, oziroma moj osebni mentor, mi je ponudil poslovno priloznost slovenskega podjetja. Po webinarju, ki sem ga poslusala je moje navdusenje nad tem poslom explodiralo. Probavala sem veliko poslovnih priloznosti, toda uspeha ravno nisem imela, ker moj cilj je zasluzit toliko denarja, da se kvalitetno prezivim. Ne moram kritizirat, programe v katere sem se vpisala, zato, ker so mi dali veliko znanja za delo preko interneta. Posiljam ti link za ogled webinarja in ce si zaintereseran-a se vpisi. Program oziroma posel je sele na zacetku in s tem imas veliko moznosti. Ni mrezni marketing, kar me je se posebno navdusilo.

BREZ obveznosti, ce se vidis v tem se mi pridruzi.

Povezava na WEBINAR
http://mayaperon.si/partner/idevaffiliate.php?id=141&url=29






 MOTIVIRANJE SAMEGA SEBE

1. Zresnite se in se odločite, da boste šli vso pot do vrha. 
2. Določite cilje in korake do ciljev. 
3. Začnite se gibati v bližini pravih ljudi ( s katerimi se dobro počutimo). 
4. Dobro poskrbite za svoje fizično zdravje. 
5. Pozitivna vizualizacija; predstavljajte si sebe kot najboljšega na svojem področju. 
6. Pozitivno govorite s seboj; pogovarjajte se sami s sabo, nadzorujte svoj notranji svet. 
7. Pozitivno obnašanje; zganite se, zaposlite se, hitro se premikajte. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar